Elég egy honlap? Esetleg csak egy letölthető PDF verzió az iroda bemutatkozásával?

Tegyük fel, hogy az ügyvédi honlapot evidenciaként kezeljük. A honlapon elérhető minden lényeges információ az ügyvédről, a kiemelt területekről, amivel foglalkozik, a megjelenéseiről, esetleg még blogot is vezet és fent van minden kontakt-információ is.

A honlap előnye, hogy mindig elérhető, könnyen módosítható, nem kell újra gyártani, ha elfogy, nincsenek extra költségek. A honlap alapvető kellék egy ügyvédi iroda részéről, a névjegy után ez legyen a második, amire pénzt költ egy ügyvéd.

Miért gondoljuk azt mégis, hogy szükséges egy brosúra?

Sok felhasználási módja lehet egy szép brosúrának. Egy bemutatkozó e-mailhez lehet csatolni, rendezvényeken lehet az érdeklődőknek adni, esetleg konferencia-csomagokba helyezni, vagy személyes bemutatkozáson átadni.

A cél az, hogy a potenciális ügyfél megtartsa és akár meg is mutassa egy kollégájának, így erősítve az ügyvédi iroda ismertségét. Ahhoz, hogy ne csak egy kidobható szóróanyag legyen, érdekes információkat kell tartalmaznia a brosúrának. Nem csak az iroda bemutatását, de érdekes információt a praxisunkról vagy a jogterületünkről: statisztikák, rövid elemzések vagy infógrafikák. Ezek mellett természetesen szót kaphat az iroda bemutatása és az elérhetőségek feltűntetése is.

Nem minden irodának van szüksége nyomtatott brosúrára. Ha nem jár ügyféltalálkozókra, ha nem ad elő konferenciákon vagy nem megy el bemutatkozni potenciális ügyfelekhez, akkor ne költsön erre. De ha valamelyik eset önre is vonatkozik, vagy csak szeretne egy emlékeztetőt adni az ügyféllel történő első találkozás után, akkor a brosúrán ne spóroljon: legyen szép, igényes, ne keltsen olcsó, spórolós látszatot, mert akkor a tartalom és a forma egyensúlya borul fel, és többet árthat mint használ.

Ha szeretné elkészíttetni irodája bemutatkozó anyagát, nézze meg ajánlatunkat!